Thursday 16 January 2014

I Love You

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta
Tanpa berkata atau berpandang mata

Mungkin aku mencintaimu
Walaupun engkau tak pernah tahu
Mungkin aku mencintaimu
Tanpa lelah atau pun jemu

I'm sorry but I love you
I'm sorry if I miss you
Even if I can't have you
You know I'll always be there for you

Mungkin kita tak bersama itu takdirnya
Tak mengapa asal kau bahagia
Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu

I'm sorry but I love you
I'm sorry if I miss you
Even if I can't have you
You know I'll always be there for you
Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu

I'm sorry but I love you
I'm sorry if I miss you
Even if I can't have you
You know I'll always be there for you
I'm sorry but I love you...


# takdirnya bukan untuk kita....tapi siapa tahu..




No comments:

Post a Comment