Sunday 1 September 2013

Tragedi 1 SYAWAL

Assalamualaikum...
hi readers !
sudah sekian lama baru sempat nak ucap kan..
maaf zahir dan batin juga..
*banyak dosa dengan manusia*

so.. raya pertama tahun ni tak bes sgt..
belum2 dah demam
perh ! gile terok.
siap migrain bgai.

tapi gamat sbb kazen kazen tahun ni sume balik raya..
buat bbq segala

giler cool.!
jarang kitorg bond mcm ni =)

malangnya tragedi yang menimpa aku menjadikan raya tahun ni sebak skit la..
kisah demam aku tak berakhir disitu..

JENG! JENG! JENG!


aku suspek ASTHMA
wow !
say what?!
kebetulan pegi klinik tu mmg DR hospital pantai..
at last..everything terjawab
ribcage cramp. cepat penat . batuk. sesak nafas

so there u go.. 
DR tu kate xboleh active, xboleh sports terok2, tak boleh penat2 sgt
die bagi ubat asthma yang makan seumur hidup tu..
aku wt lek je mkn sekali 
bahahahhaha..
*since than, aku nak masuk explorace pon ibu tak bagi*
why is she so worried?
lek2 dah la..

tapi hari tu TOT MHS aku bedal semcm je 
explorace
mencari sesuap nasi
sume men lari2..

balik tu.. tanggung r menggah die =D

doakan lah aku baik2 saje ye 
TAK SUKE LA SAKIT NI ^_^

to be continued...

No comments:

Post a Comment